• Nejrychlejší a nejjednodušší způsob, jak si najít práci v nákupním centru.
  • Nabídky práce a přehled volných pracovních pozic bez reklam.
  • Možnost poslat zájem o práci několika prodejnám najednou, pomocí jednoho formuláře.
  • Odpovědí na pracovní nabídku kontaktujete přímo zástupce značky nebo prodejny.
  • Možnost automatického zaslání aktuálních volných nabídek práce z nákupního centra každý měsíc na emailovou adresu.

SEZNAM VŠECH NABÍDEK ZDE

Zástupce manažera prodeje

Nepotřebujeme roky manažerských zkušeností a oslnivé životopisy… U nás mají šanci i lidé s kratší praxí, ale s prokazatelnými výsledky! Pro práci zástupce manažera prodejny se Vám bude hodit chuť řídit a motivovat tým, zodpovědnost, orientace na výsledky a analytické myšlení.

Čeká Vás práce v mladém a přátelském kolektivu, každodenní kontakt a komunikace se zákazníkem.

Náplň práce na této pozici:

  • úzká spolupráce s manažerem prodejny, oblastním manažerem a centrálou společnosti
  • vedení týmu zaměstnanců
  • spolupráce při vedení administrativy celé prodejny
  • péče o tým, spolupráce na výběru nových zaměstnanců
  • zodpovědnost za celkový vzhled prodejny

Co by Vám nemělo chybět:

  • zkušenosti s vedením zaměstnanců, schopnost motivovat je
  • chuť do práce a radost z ní
  • samostatnost
  • vysoké pracovní nasazení, časová flexibilita
  • výborná komunikace se zákazníky
  • chuť učit se novým věcem, dále se rozvíjet

Nabízíme:

  • bonusy
  • prémie závislé na výsledcích
  • slevu na firemní produkty
  • příspěvek na stravování
  • nerovnoměrně rozvrženou pracovní dobu
  • možnost kariérního růstu a dlouhodobé spolupráce

Zní pro Vás naše nabídka zajímavě? Je to Vaše šance nastartovat neobyčejnou kariéru!

Své životopisy posílejte na email: cz01006@flyingtiger.com. Případně navštivte prodejnu v OC FORUM NOVÁ KAROLINA.

Prodejkyně(ce)/pokladní

Požadujeme:

  • Spolehlivost
  • Zodpovědnost
  • Pozitivní nastavení
  • Zkušenosti s prodejem

Nabízíme:

  • Základní mzdu 22.500,- Kč
  • Obratový bonus až 5.500,- Kč
  • Provozní bonus až 1.500,- Kč
  • CELKEM AŽ 29.500,-Kč

 

  • Roční a mimořádné bonusy
  • Věrnostní bonus
  • Výrazné zaměstnanecké slevy
  • Stravenky v hodnotě 150,- Kč
  • Pracovní oblečení
  • Občerstvení na pracovišti zdarma
  • Přátelské prostředí české firmy

Nástup: ihned

Bližší info na prodejně, životopisy osobně nebo meilem: SHOP.KAROLINA@ALPINEPRO.CZ

BRIGÁDNÍK – prodejna Košile…

Přijmeme brigádnici/brigádníka pro prodejnu Košile… na občasnou výpomoc během roku a na zástup za dovolené v měsících červen-září.

Jedná se o nenáročnou práci vhodnou i pro důchodce.

Děkujeme a těšíme se na Vás.

Bližší informace obdržíte na prodejně, popřípadě zasílejte životopisy na adresu obchody@amjshop.cz

MOMENT – PROSPĚŠNÝ ŠATNÍK – PRODAVAČ/ PRODAVAČKA

Do nového obchodu MOMENT PROSPEŠNÝ ŠATNÍK ve Forum Nová Karolina hledáme nadšené prodavače a prodavačky s úsměvem na rtech a tahem na branku.

Chcete s námi tvořit prospěšnost? Ozvěte se nám na e-mail – ucetni@moment-ops.cz

Těšíme se na Vás.

BRIGÁDNÍK – prodejce pro prodejnu UA v Ostravě

Jakou představu o tobě máme?

  • Stejně jako na hřišti, chceme mít v týmu ty nejlepší a nejvýkonnější parťáky, na které se můžeme spolehnout, že tým podrží.
  • Chceme někoho, koho bude bavit vysvětlovat zákazníkům vychytávky našich super produktů. Jedná se o práci na prodejně – komunikovat a nabízet produkty tě musí bavit.
  • Podmínkou je věk minimálně 18 let a dostatek volného času přes týden i o víkendech
  • Vhodné i pro vysokoškolské studenty z důvodu dopoledních směn.

Nabízíme:

  • Firemní oblečení Under Armour na tvé směny v prodejně.
  • Práce na DPP.
  • Velmi přátelský kolektiv.
  • Nastartování kariéry u top sportovní značky.
  • Plat od 120 Kč/h + prémie

Svůj životopis zašli na e-mail: 

denisa.jusko@bmmcr.cz

UNDER ARMOUR – ASISTENTKA PRODEJE

Koho hledáme?

  • Je u tebe zákazník na prvním místě?
  • Hledáme ambiciózní, dynamickou a komunikativní osobnost.
  • Chceme někoho, kdo má v sobě obchodního ducha a drive.
  • Nehledáme strážce prodejny, ani pokladní.
  • Vyzýváme tě! Přidej se do týmu těch nejlepších!

Co nabízíme?

  • Práce na HPP
  • Možnost kariérního růstu
  • Motivující platové ohodnocení – prémie, bonusy a soutěže
  • Krátký / dlouhý týden
  • Práce v mladém kolektivu a dynamické firmě
  • Slevy na veškerý náš sortiment
  • Pracovní uniforma
  • Multisportka za skvělou cenu
  • Firemní akce
  • Nástupní plat 28 000 Kč

V případě vašeho zájmu posílejte své životopisy na  denisa.jusko@bmmcr.cz

ASISTENT/KA PRODEJE OBUVI (PRODAVAČ/KA) – KONZLTANT/KA PRODEJE

Baví Tě boty a móda? Potřebujeme Tě v Office Shoes na HPP! 🙂

Jeden z největších prodejců obuvi prémiových značek Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel úspěšného řetězce prodejen Office Shoes v České republice hledá v souvislosti s plánovaným rozšiřováním služeb, prodejen a sortimentu nové kolegyně a kolegy na pozici „Asistent/ka prodeje obuvi (Prodavač/ka) – Konzultant/ka prodeje” do zavedené a oblíbené prodejny značkové obuvi Office Shoes v OC Forum Nová Karolina, Ostrava.

Podmínkou zařazení do výběrového řízení je zaslání aktuálního životopisu / CV.

Druh pracovního poměru: HPP – hlavní pracovní poměr

 

Pracovní náplň:

  • zákaznický servis (prodej značkové obuvi a módních doplňků)
  • péče o vzhled prodejny, doplňování zboží apod.
  • PRÁCE VHODNÁ I PRO ABSOLVENTY (kompletní zaškolení)

Co nabízíme:

  • zajímavou práci v příjemném prostředí a kamarádské partě 😉
  • zázemí stabilní společnosti
  • HPP směny krátký/dlouhý týden (směna 12 hodin)
  • zaškolení a odborné vzdělávání pracovníků
  • možnost kariérního postupu
  • stravenky v hodnotě 100,- Kč za každou odpracovanou směnu PLNĚ hrazené zaměstnavatelem
  • motivující finanční ohodnocení + provize a bonusy
  • zajímavý bonusový systém k základnímu platu dle prodejních výsledků (provize z prodeje)
  • výrazné slevy na firemní zboží (značková obuv, luxusní módní doplňky, oblečení a doplňky Timberland/Tommy Hilfiger)
  • pravidelný příspěvek na pracovní obuv
  • hrazené občerstvení na pracovišti (káva, čaj)
  • další benefity: Vánoční poukázky (výroční bonusy), Možnost odborné opravy obuvi pro zaměstnance zdarma, Možnost přesčasů, Individuální směny

Hlavní předpoklady:

  • příjemné vystupování, prozákaznický přístup a komunikativnost
  • časová flexibilita, spolehlivost, pracovitost
  • ochota učit se novým věcem

Těšíme se na nové posily našeho týmu! 🙂

 

*Podmínkou zařazení do výběrového řízení je zaslání aktuálního životopisu / CV.

*Zasláním osobních údajů uchazeč/ka (zájemce/kyně o práci) souhlasí se zpracováním a uchováním veškerých jí/m poskytnutých osobních údajů v nutném rozsahu, které poskytl/a společnosti Shoebox CZ s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se všemi relevantními předpisy, směrnicemi, nařízeními a GDPR. Udělený souhlas je možné kdykoli odvolat.

PRODEJCE NA PLNÝ ÚVAZEK

Často se usmíváte a jste energickou osobou s kladným přístupem k životu?
Líbí se Vám týmová práce?
Máte praxi ve službách a komunikaci s lidmi?
Jste orientovaný na výsledky a vždy se snažíte dosáhnout prodejní cíle?

Už dnes své žádosti zasílejte na karolinaostrava@orsaystore.cz nebo odevzdejte přímo v prodejně.

ROLE A ZODPOVĚDNOSTI

Náplní práce je administrativa, vyřizování osobních, telefonických a emailových požadavků klientů. Požadavek klienta zpracujete a zajistíte mu veškerý servis, výsledkem Vaší práce je prodaný zájezd, který splňuje představy klienta. Jedná se o samostatnou práci na pobočce, kdy provedete klienta celým nákupem zájezdu, proto je zde důležitá komunikativnost a příjemné vystupování.

Požadujeme:

  • minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • ideálně praxi v cestovním ruchu minimálně 1 rok nebo vzdělání v cestovním ruchu
  • orientaci v oboru, spolehlivost, výborné komunikační dovednosti, flexibilitu
  • znalost práce na PC
  • základní znalost angličtiny
  • příjemné vystupování, týmový duch
  • znalost rezervačního systému výhodou

Nabízíme:

  • mladý a příjemný kolektiv
  • příjemné pracovní prostředí
  • zaškolení a zaučení (nemějte strach vždy si nějak poradíme)
  • zázemí stabilní firmy fungující na trhu více než 25 let
  • dobré platové ohodnocení

Informace o pozici:

Pozice je vhodná pro absolventy.

  • Typ úvazku: Práce na plný úvazek
  • Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
  • Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
  • Mzda: 25000 – 35000 Kč / měsíc
  • Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
  • Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
  • Zadavatel: Invia.cz, a.s.
  • Místo pracoviště: Jantarová 3344/4, 70200, Ostrava – Moravská Ostrava, okres Ostrava-město, Česká republika

Kontakt: Invia.cz, a.s. – Kateřina Vidová 

V případě zájmu, nás prosím kontaktujte ZDE.

PRODEJNÍ ASISTENT/KA (plný úvazek)

Ve společnosti Swarovski, kde se inovace setkávají s inspirací, jsou naši prodejní konzultanti našimi výsostnými zástupci – „advokáty“, kteří našim zákazníkům poskytují výjimečné služby
k jejich spokojenosti s naší respektovanou a inspirující značkou.

Na místo prodejního konzultanta hledáme zvídavou a charismatickou osobnost, která nám bude pomáhat vkládat křišťál do rukou i srdcí našich zákazníků, s nadšením a zápalem se připojí k týmu a sny našich zákazníků promění ve skutečnost. Připojte se k nám, jestliže hledáte naplňující roli v různorodém týmu, který překonává hranice a sdílí vaši upřímnou vášeň pro módu a šperky.
Staňte se součástí skutečně ikonické globální značky, učte se a rozvíjejte se s námi.

Říše divů na vás čeká.

O pracovním místě
Jste advokátem naší značky. V této roli a společně s týmem budete:

  •  provázet naše zákazníky naší říší divů na jejich fascinující cestě Swarovski.
  • navazovat se zákazníky spojení založená na emocích a dopřávat jim strhující zážitky.
  • předvídat potřeby našich zákazníků a předávat jim inspirující tipy v oblasti stylu.
  • vystavovat a předvádět naše legendární produkty
  • angličtina na komunikativní úrovni podmínkou”

O vás
Jste úžasný prodejní konzultant / úžasná prodejní konzultantka a můžete nabídnout:

  •  vynikající módní vkus a opravdové nadšení pro naši značku a naše produkty.
  • praxi / upřímný zájem o značky dosažitelného luxusu v oblasti módy / kosmetiky /
    životního stylu.
  •  vysoce motivovanou osobnost se silnou orientací na zákazníky.
  • oddanost značce a přístup zaměřený na výsledky.
  • ochotu dále profesně růst, budovat u nás svou kariéru.
  • předchozí praxi v maloobchodu.

O společnosti Swarovski
Swarovski slučuje všechny části své organizace v duchu jedné fascinující myšlenky a přichází s nádherným novým světem mistrného zpracování křišťálu. Společnost, založená v roce 1895 v Rakousku, navrhuje, vyrábí a prodává křišťál nejvyšší kvality na světě, pravé polodrahokamy, Swarovski Created Diamonds (diamanty vytvořené technologií Swarovski) a zirkonie, šperky, bižuterii a doplňky, křišťálové objekty a interiérové doplňky.

Swarovski Crystal Business tvoří společně se svými sesterskými společnostmi Swarovski Optik (optické přístroje) a Tyrolit (brusiva) skupinu s názvem Swarovski Group.
Nedílnou součástí historického odkazu společnosti Swarovski je od samého počátku zodpovědný vztah k lidem a planetě. Ten společnost dnes prokazuje skvěle zavedeným programem udržitelnosti se vzdělávacími projekty pro děti a mládež a nadacemi, které zlepšují postavení a životní podmínky lidí a podporují zachování přírodních zdrojů, což
přináší pozitivní sociální dopad. Společnost Swarovski je zaměstnavatelem s rovnými příležitostmi. Dáváme našim lidem odvahu oslavovat individualitu a jsme hrdí na to, že vytváříme pracoviště, kde se lidé cítí zapojeni, respektováni, oceňováni, propojeni a vyslyšeni. Místo, kam patří každý/každá.

Všechny aspekty zaměstnávání, včetně rozhodnutí o přijetí, povýšení, disciplíně nebo propuštění, budou založeny na zásluhách, schopnostech, výkonu a potřebách podniku.
Nediskriminujeme na základě rasy, barvy pleti, náboženství, rodinného stavu, věku, národnosti, fyzického nebo mentálního postižení, zdravotního stavu, těhotenství, pohlaví,
sexuální orientace, genderové identity nebo vyjádření, statusu veterána nebo jakéhokoli jiného statusu chráněného zákonem v zemích, kde působíme.

 

V případě zájmu prosíme o zaslání životopisu na kontakní email: maria.bujokova@swarovski.com

Těšíme se na Vás.

HLEDÁ SE BRIGÁDNÍK

Přijmeme brigádníka-brigádnici pro prodejnu Luggi Men´s   (pánská móda) na občasnou výpomoc během roku a na zástup za dovolené v letních měsících( červen-září)

Životopis prosím přineste přímo na prodejnu Luggi Men´s. Případné dotazy také směřujte přímo na prodejnu.

Děkujeme za pochopení a těšíme se na Vás.

TeaStar 

Hledáš práci na plný úvazek? Do našeho mladého kolektivu hledáme nového člena posádky! Baví tě práce s lidmi a máš příjemné vystupování? Je ti 18 a více let? Tak hledáme právě tebe!

U nás tě zábava nemine. Naučíš se připravovat naše čajové nápoje a dozvíš se o nás mnohem více než jen to, že jsme čaj plný zážitků.

Požadujeme

  • Máš příjemné vystupování?
    · Rád pracuješ v týmu a nevadí Ti komunikace s lidmi?
    · Vyhovuje Ti měnící se prostředí a nuda není nic co by tě bavilo?
    · Máš dokončené základní vzdělání?

Nabízíme

  • Práci na plný úvazek
    · Už od začátku budeš mít smlouvu na dobu určitou.
    · Za odvedenou práci tě odměníme výhodami.
    · Čeká tě kompletní zaškolení a nic nenecháme náhodě.
Pracoviště: Jantarová 3344/4, Ostrava
Datum nástupu: Dle domluvy
Mzda: 24 000 – 26 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Vhodné i pro: Absolventi
Min. vzdělání: Středoškolské
Firma: JAMI Services s.r.o.
Kontakt: Tereza Vaňková
Email: vankova@teastar.cz
Zavolat: +420 733 319 246

Těšíme se na Vás.

PRODAVAČKA ZNAČKOVÉHO ZBOŽÍ LIU JO

Italská módní značka přijme do HPP prodavačky do prodejny v OC Forum Nová Karolina Ostrava.

Požadujeme:

  • praxi v prodeji značkového textilního zboží
  • výborný zákaznický servis
  • seriózní přístup k práci a kolegům
  • komunikativnost
  • částečná znalost AJ
  • samostatnost
  • spolehlivost
  • serióznost

Nabízíme:

  • dobré platové podmínky
  • atraktivní pracovní prostředí
  • seriózní přístup

Podmínkou je zaslání podrobného životopisu s fotografií. Upozornění – nehledáme pracovnice do kanceláře a aranžerky.

Kontaktní e-mail je: olympia@xenafg.com

Chcete se stát součástí týmu pro restaurace Pizza Coloseum?

PRÁVĚ HLEDÁME ŠIKOVNÉ ČÍŠNÍKY / SERVÍRKY.

Pokud Vás tato nabídka zaujala, neváhejte a ozvěte se nám! Těšíme se na nové kolegy.

“PRACUJTE TAM, KDE DOSTANETE PŘÍLEŽITOST A OCENÍ VÁS.  JSME TO, CO HLEDÁŠ”

JAKÉ ZNALOSTI/ DOVEDNOSTI BYSTE MĚLI MÍT? 
▫️praxi v oboru
▫️týmový hráč
▫️profesionalita
▫️časová flexibilita
▫️pozitivní a přátelský přístup ke kolegům
▫️samostatnost, zodpovědnost, svědomitý přístup, pracovní nasazení, odolnost vůči stresu
▫️zaslání kompletního CV

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT
▪️zázemí stabilní firmy, výplata vždy v termínu
▪️práce na HPP, DPP, ŽL; po zapracování smlouva na dobu neurčitou
▪️velmi dobré platové ohodnocení ( 25 – 35 tis. Kč)
▪️stálý a profesionální kolektiv
individuální přístup

V případě zájmu kontaktujte přímo management – Restaurace Pizza Coloseum – https://forumnovakarolina.cz/gastro/pizza-coloseum/

Více informací přímo v restauraci.