• Nejrychlejší a nejjednodušší způsob, jak si najít práci v nákupním centru.
  • Nabídky práce a přehled volných pracovních pozic bez reklam.
  • Možnost poslat zájem o práci několika prodejnám najednou, pomocí jednoho formuláře.
  • Odpovědí na pracovní nabídku kontaktujete přímo zástupce značky nebo prodejny.
  • Možnost automatického zaslání aktuálních volných nabídek práce z nákupního centra každý měsíc na emailovou adresu.

SEZNAM VŠECH NABÍDEK ZDE

Prodejní asistent(ka)

Co Vás čeká u nás:

Zajímá Vás móda? Baví Vás neustále potkávat nové lidi a pomahát jim se stylem oblékání?

Ve společnost Steilmann se toho o módě a oblékání můžete hodně naučit. Oblékáme úspěšné podnikatele, manažery, sportovce a všechny, kteří chtějí něco dokázat.

U nás je prodejní asistentka opravdovým profesionálem v business i casual oblékání.

Co dále u nás najdete?

  • Práci ve stabilní firmě – na trhu jsme již 30 let a máme 20 prodejen v největších nákupních centrech v České republice
  • Odborné zaškolení
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Možnost vlastní seberealizace

 

Co čekáme od Vás:

Hodně Vás toho můžeme naučit, ale bez těchto předpokladů to nepůjde:

  • Praxi v prodeji dámské a pánské konfekce a vzdělání v oboru výhodou
  • Aktivní přístup k zákazníkovi a prodeji
  • Zájem o módu, přehled o módních trendech a značkách
  • Vynikající komunikační a prezentační dovednosti
  • Ochota učit se nové věci

 

Časový úvazek: Plný úvazek – 168 hod / měsíc nebo na částečný úvazek (brigáda)

Datum nástupu: Ihned

Typ smluvního vztahu: Smlouva HPP, DPP

Doba trvání pracovního vztahu: Na dobu neurčitou

Mzda: 23 000 – 27 000 Kč za měsíc

Prémie: Prémie z tržby, KPI

Benefity: Firemní akce, Slevy na firemní produkty, Flexibilní pracovní doba, Občerstvení na pracovišti, Finanční benefit

Požadované minimální vzdělání: Základní

V případě zájmu nás prosím kontaktujte na email kariera@steilmann.cz

Brigáda

Přijmeme nové brigádníky na naši pobočku pro značku GAP.

Náplň práce:

  • Práce asistent/ky prodeje v nové prodejně GAP
  • Přímá komunikace s našimi zákazníky, kteří do naší nové prodejny zavítají
  • Aktivní oslovování našich zákazníků
  • Práce se zbožím (příjem/výdej)

Životopisy zasílejte na monika.smokova@csretail.cz

Gap, ikonická značka amerického moderního stylu založená v roce 1969 v San Franciscu pokračuje ve své tradici založené na džínových produktech. Od svého založení si vydobyla pozici mezi lídry v kategoriích džínových produktů, klasických bílých košil, plátěných kalhot a základních módních trendů. Portfolio této lifestyle značky je postaveno nejen na dámské a pánské kolekci textilu a doplňků, ale také na kolekcích jako Gap Kids, babyGap a GapFit. Mezi důležité hodnoty značky patří rovnost, férové začlenění a také udržitelnost.

Pracovní nabídka – ASISENT/KA PRODEJE

Narodili jsme se v roce 1969 v San Franciscu, a byli jsme založení v atmosféře idealismu, jako značka, která spojuje generace. GAP děla víc než jen oblečení – my tvoříme otevřenou kulturu, jsme zastánci optimistického smyslu pro americký styl, hledáme spojení mezí styly a generaci.

Pokud se chcete stát součástí kultovní značky GAP a pomoci nám jít cestou, na kterou jsme se vydali, budeme rádi, když se připojíte.

NÁPLŇ PRÁCE:

  • Práce asistent/ky prodeje v nové prodejně GAP
  • Přímá komunikace s našimi zákazníky, kteří do naší nové prodejny zavítají
  • Aktivní oslovování našich zákazníků
  • Práce se zbožím (příjem/výdej)
  • Udržování čistoty na prodejní ploše a v zázemí

OČEKÁVÁME:

  • Zkušenosti z prodeje, zákaznického servisu nebo maloobchodu, ale nejsou podmínkou, pouze výhodou
  • Proaktivní a pozitivní přistup orientovaný na zákazníka
  • Časovou flexibilitu a spolehlivost
  • Týmového ducha
  • Orientace na výsledky a chuť se zlepšovat

NABÍZÍME:

  • Práce na hlavní pracovní poměr
  • Adekvátní finanční ohodnocení
  • Práce v dynamické firmě a v přátelském kolektivu
  • Pracovní uniforma
  • Příjemné prostředí v obklopení krásného oblečení

V případě zájmu své životopisy posílejte na e-mail: monika.smokova@csretail.cz

Děkujeme, těšíme se na Vás.

PRODEJNÍ ASISTENT/KA pro prodejnu UNDER ARMOUR

Koho hledáme?

Hledáme k nám do týmu HPP s nástupem od 1. 9. 2024. Pokud máš zájem, můžeš k nám nastoupit dříve na brigádu (DPP) a od září přejít na hlavní pracovní poměr.

  • Je u tebe zákazník na prvním místě?
  • Budeš v každodenním kontaktu s našimi zákazníky a tvou prací bude, aby si odnesli něco víc než jen produkt, ale zážitek. Chceme někoho, kdo bude rád prezentovat výhody našich produktů.
  • Bude ti dělat radost, když se ti zákazník bude na prodejnu vracet a vybuduješ si tak pouto zákazník x prodejce?
  • Pak hledáme právě tebe!
  • Nemusíš mít zkušenosti s prodejem, stačí mít chuť a drive, se kterým se vše potřebné naučíš.

Co nabízíme?

  • Práce na HPP
  • Motivující platové ohodnocení
  • Krátký / dlouhý týden
  • Práce v mladém kolektivu a dynamické firmě
  • Slevy na veškerý náš sortiment
  • Pracovní uniforma
  • Multisportka
  • Možnost kariérního růstu
  • Nástupní plat 28.000 Kč

V případě vašeho zájmu posílejte své životopisy na  denisa.jusko@bmmcr.cz

LINDEX – VISUAL MERCHANDISER na plný/zkrácený úvazek

Máte rádi módu a vše na pohled hezké? Rádi děláte vše pro to, aby se zákazníci cítili skvěle? Chcete být součástí společnosti, která podporuje a inspiruje ženy? Právě teď hledáme Visual Merchandisera/Dekoratéra do našeho týmu na pobočce v OC Forum Nová Karolina v Ostravě!

Vaše úloha v týmu:

Jako Dekoratér/Visual Merchandiser budete v týmu expertem na vizuální stránku. Vaším úkolem bude prostřednictvím vizuální prezentace prodejny, výloh a figurín zviditelnit jednotlivé módní kousky, koncept i samotnou značku Lindex. Vytvářením inspirativního prostředí skrz módní kolekce a hledáním nových řešení v rámci konceptu sehráváte klíčovou roli v budování vizuální stránky prodejny. A co je nejdůležitější – společně se svými kolegy se staráte o to, aby si zákazník z nakupování odnesl ten nejlepší zážitek.

Tato pozice je na plný nebo zkrácený úvazek (40 nebo 30 hodin týdně), s nástupem dle dohody.

Co vám můžeme nabídnout:

  • Skandinávskou atmosféru (tedy příjemnou, otevřenou a přátelskou)
  • Jistotu stálého zaměstnání – jsme stabilní společnost, která existuje již od roku 1954
  • Skvělou módu, která je pro naše zaměstnance k dispozici se slevou
  • Benefit ve formě módních kousků Lindex podle vlastního výběru
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na kurzy angličtiny
  • Příspěvek 470 Kč měsíčně na Multisport kartu
  • Bonusy z tržeb
  • Možnost účastnit se zajímavých projektů po celé ČR i SR
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Možnost kariérního růstu –  neustále hledáme cesty, jak se rozvíjet, a až 80% našich Store Managerů jsou bývalí Asistenti prodeje

Více se o nás a našich hodnotách dozvíte tady.

Co čekáme od Vás?

Hledáme někoho, kdo miluje módu a interakci se zákazníky. Jako Visual Merchandiser budete svým citem pro detail inspirovat ostatní lidi okolo sebe. Motivování a vedení kolegů tak, abyste společně našim zákazníkům vytvořili z návštěvy prodejny inspirativní zážitek, je pro Vás naprosto přirozené.

Nepožadujeme praxi na obdobných pozicích, avšak hledáme někoho, kdo umí spolupracovat s týmem, má cit pro módu, je učenlivý a flexibilní. Úspěšný kandidát na této pozici by měl být kreativní, zodpovědný, měl by mít přátelský přístup, chuť posouvat se i vzdělávat ostatní a nebojí se nových výzev. Hledáme také někoho s:

  • Ukončeným středoškolským vzděláním
  • Sebejistotou při práci s digitálními pracovními nástroji – dennodenně budete při své práci využívat tablet, PC a pokladní systémy
  • Se znalostí angličtiny slovem i písmem pro komunikaci s kolegy i zákazníky

Zkušenost s visual merchandisingem v rámci maloobchodního prodeje nebo s podobnou pozicí v oblasti služeb je výhodou, stejně jako vzdělání v této oblasti, ale ne nutností.

Zaujali jsme Vás a chtěli byste se k nám přidat?

Neváhejte se ještě dnes přihlásit tady! Nemůžeme se totiž dočkat, až se toho o Vás dozvíme více.

BRIGÁDNÍK – prodejna Košile…

Přijmeme brigádnici/brigádníka pro prodejnu Košile… na občasnou výpomoc během roku a na zástup za dovolené v měsících červen-září.

Jedná se o nenáročnou práci vhodnou i pro důchodce.

Děkujeme a těšíme se na Vás.

Bližší informace obdržíte na prodejně, popřípadě zasílejte životopisy na adresu obchody@amjshop.cz

ASISTENT/KA PRODEJE OBUVI (PRODAVAČ/KA) – KONZLTANT/KA PRODEJE

Baví Tě boty a móda? Potřebujeme Tě v Office Shoes na HPP! 🙂

Jeden z největších prodejců obuvi prémiových značek Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel úspěšného řetězce prodejen Office Shoes v České republice hledá v souvislosti s plánovaným rozšiřováním služeb, prodejen a sortimentu nové kolegyně a kolegy na pozici „Asistent/ka prodeje obuvi (Prodavač/ka) – Konzultant/ka prodeje“ do zavedené a oblíbené prodejny značkové obuvi Office Shoes v OC Forum Nová Karolina, Ostrava.

Podmínkou zařazení do výběrového řízení je zaslání aktuálního životopisu / CV.

Druh pracovního poměru: HPP – hlavní pracovní poměr

 

Pracovní náplň:

  • zákaznický servis (prodej značkové obuvi a módních doplňků)
  • péče o vzhled prodejny, doplňování zboží apod.
  • PRÁCE VHODNÁ I PRO ABSOLVENTY (kompletní zaškolení)

Co nabízíme:

  • zajímavou práci v příjemném prostředí a kamarádské partě 😉
  • zázemí stabilní společnosti
  • HPP směny krátký/dlouhý týden (směna 12 hodin)
  • zaškolení a odborné vzdělávání pracovníků
  • možnost kariérního postupu
  • stravenky v hodnotě 100,- Kč za každou odpracovanou směnu PLNĚ hrazené zaměstnavatelem
  • motivující finanční ohodnocení + provize a bonusy
  • zajímavý bonusový systém k základnímu platu dle prodejních výsledků (provize z prodeje)
  • výrazné slevy na firemní zboží (značková obuv, luxusní módní doplňky, oblečení a doplňky Timberland/Tommy Hilfiger)
  • pravidelný příspěvek na pracovní obuv
  • hrazené občerstvení na pracovišti (káva, čaj)
  • další benefity: Vánoční poukázky (výroční bonusy), Možnost odborné opravy obuvi pro zaměstnance zdarma, Možnost přesčasů, Individuální směny

Hlavní předpoklady:

  • příjemné vystupování, prozákaznický přístup a komunikativnost
  • časová flexibilita, spolehlivost, pracovitost
  • ochota učit se novým věcem

Těšíme se na nové posily našeho týmu! 🙂

 

*Podmínkou zařazení do výběrového řízení je zaslání aktuálního životopisu / CV.

*Zasláním osobních údajů uchazeč/ka (zájemce/kyně o práci) souhlasí se zpracováním a uchováním veškerých jí/m poskytnutých osobních údajů v nutném rozsahu, které poskytl/a společnosti Shoebox CZ s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se všemi relevantními předpisy, směrnicemi, nařízeními a GDPR. Udělený souhlas je možné kdykoli odvolat.

PRODEJCE NA PLNÝ ÚVAZEK

Často se usmíváte a jste energickou osobou s kladným přístupem k životu?
Líbí se Vám týmová práce?
Máte praxi ve službách a komunikaci s lidmi?
Jste orientovaný na výsledky a vždy se snažíte dosáhnout prodejní cíle?

Už dnes své žádosti zasílejte na karolinaostrava@orsaystore.cz nebo odevzdejte přímo v prodejně.

ROLE A ZODPOVĚDNOSTI

Náplní práce je administrativa, vyřizování osobních, telefonických a emailových požadavků klientů. Požadavek klienta zpracujete a zajistíte mu veškerý servis, výsledkem Vaší práce je prodaný zájezd, který splňuje představy klienta. Jedná se o samostatnou práci na pobočce, kdy provedete klienta celým nákupem zájezdu, proto je zde důležitá komunikativnost a příjemné vystupování.

Požadujeme:

  • minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • ideálně praxi v cestovním ruchu minimálně 1 rok nebo vzdělání v cestovním ruchu
  • orientaci v oboru, spolehlivost, výborné komunikační dovednosti, flexibilitu
  • znalost práce na PC
  • základní znalost angličtiny
  • příjemné vystupování, týmový duch
  • znalost rezervačního systému výhodou

Nabízíme:

  • mladý a příjemný kolektiv
  • příjemné pracovní prostředí
  • zaškolení a zaučení (nemějte strach vždy si nějak poradíme)
  • zázemí stabilní firmy fungující na trhu více než 25 let
  • dobré platové ohodnocení

Informace o pozici:

Pozice je vhodná pro absolventy.

  • Typ úvazku: Práce na plný úvazek
  • Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
  • Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
  • Mzda: 25000 – 35000 Kč / měsíc
  • Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
  • Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
  • Zadavatel: Invia.cz, a.s.
  • Místo pracoviště: Jantarová 3344/4, 70200, Ostrava – Moravská Ostrava, okres Ostrava-město, Česká republika

Kontakt: Invia.cz, a.s. – Kateřina Vidová 

V případě zájmu, nás prosím kontaktujte ZDE.

HLEDÁ SE BRIGÁDNÍK

Přijmeme brigádníka-brigádnici pro prodejnu Luggi Men´s   (pánská móda) na občasnou výpomoc během roku a na zástup za dovolené v letních měsících( červen-září)

Životopis prosím přineste přímo na prodejnu Luggi Men´s. Případné dotazy také směřujte přímo na prodejnu.

Děkujeme za pochopení a těšíme se na Vás.

TeaStar 

Hledáš práci na plný úvazek? Do našeho mladého kolektivu hledáme nového člena posádky! Baví tě práce s lidmi a máš příjemné vystupování? Je ti 18 a více let? Tak hledáme právě tebe!

U nás tě zábava nemine. Naučíš se připravovat naše čajové nápoje a dozvíš se o nás mnohem více než jen to, že jsme čaj plný zážitků.

Požadujeme

  • Máš příjemné vystupování?
    · Rád pracuješ v týmu a nevadí Ti komunikace s lidmi?
    · Vyhovuje Ti měnící se prostředí a nuda není nic co by tě bavilo?
    · Máš dokončené základní vzdělání?

Nabízíme

  • Práci na plný úvazek
    · Už od začátku budeš mít smlouvu na dobu určitou.
    · Za odvedenou práci tě odměníme výhodami.
    · Čeká tě kompletní zaškolení a nic nenecháme náhodě.
Pracoviště: Jantarová 3344/4, Ostrava
Datum nástupu: Dle domluvy
Mzda: 24 000 – 26 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Vhodné i pro: Absolventi
Min. vzdělání: Středoškolské
Firma: JAMI Services s.r.o.
Kontakt: Tereza Vaňková
Email: vankova@teastar.cz
Zavolat: +420 733 319 246

Těšíme se na Vás.

Chcete se stát součástí týmu pro restaurace Pizza Coloseum?

PRÁVĚ HLEDÁME ŠIKOVNÉ ČÍŠNÍKY / SERVÍRKY.

Pokud Vás tato nabídka zaujala, neváhejte a ozvěte se nám! Těšíme se na nové kolegy.

„PRACUJTE TAM, KDE DOSTANETE PŘÍLEŽITOST A OCENÍ VÁS.  JSME TO, CO HLEDÁŠ“

JAKÉ ZNALOSTI/ DOVEDNOSTI BYSTE MĚLI MÍT? 
▫️praxi v oboru
▫️týmový hráč
▫️profesionalita
▫️časová flexibilita
▫️pozitivní a přátelský přístup ke kolegům
▫️samostatnost, zodpovědnost, svědomitý přístup, pracovní nasazení, odolnost vůči stresu
▫️zaslání kompletního CV

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT
▪️zázemí stabilní firmy, výplata vždy v termínu
▪️práce na HPP, DPP, ŽL; po zapracování smlouva na dobu neurčitou
▪️velmi dobré platové ohodnocení ( 25 – 35 tis. Kč)
▪️stálý a profesionální kolektiv
individuální přístup

V případě zájmu kontaktujte přímo management – Restaurace Pizza Coloseum – https://forumnovakarolina.cz/gastro/pizza-coloseum/

Více informací přímo v restauraci.