• Nejrychlejší a nejjednodušší způsob, jak si najít práci v nákupním centru.
  • Nabídky práce a přehled volných pracovních pozic bez reklam.
  • Možnost poslat zájem o práci několika prodejnám najednou, pomocí jednoho formuláře.
  • Odpovědí na pracovní nabídku kontaktujete přímo zástupce značky nebo prodejny.
  • Možnost automatického zaslání aktuálních volných nabídek práce z nákupního centra každý měsíc na emailovou adresu.

SEZNAM VŠECH NABÍDEK ZDE

Gap, ikonická značka amerického moderního stylu založená v roce 1969 v San Franciscu pokračuje ve své tradici založené na džínových produktech. Od svého založení si vydobyla pozici mezi lídry v kategoriích džínových produktů, klasických bílých košil, plátěných kalhot a základních módních trendů. Portfolio této lifestyle značky je postaveno nejen na dámské a pánské kolekci textilu a doplňků, ale také na kolekcích jako Gap Kids, babyGap a GapFit. Mezi důležité hodnoty značky patří rovnost, férové začlenění a také udržitelnost.

Pracovní nabídka

Narodili jsme se v roce 1969 v San Franciscu, a byli jsme založení v atmosféře idealismu, jako značka, která spojuje generace. GAP děla víc než jen oblečení – my tvoříme otevřenou kulturu, jsme zastánci optimistického smyslu pro americký styl, hledáme spojení mezí styly a generaci.

Pokud se chcete stát součástí kultovní značky GAP a pomoci nám jít cestou, na kterou jsme se vydali, budeme rádi, když se připojíte.

NÁPLŇ PRÁCE:

  • Práce asistent/ky prodeje v nové prodejně GAP
  • Přímá komunikace s našimi zákazníky, kteří do naší nové prodejny zavítají
  • Aktivní oslovování našich zákazníků
  • Práce se zbožím (příjem/výdej)
  • Udržování čistoty na prodejní ploše a v zázemí

OČEKÁVÁME:

  • Zkušenosti z prodeje, zákaznického servisu nebo maloobchodu, ale nejsou podmínkou, pouze výhodou
  • Proaktivní a pozitivní přistup orientovaný na zákazníka
  • Časovou flexibilitu a spolehlivost
  • Týmového ducha
  • Orientace na výsledky a chuť se zlepšovat

NABÍZÍME:

  • Práce na hlavní pracovní poměr
  • Adekvátní finanční ohodnocení
  • Práce v dynamické firmě a v přátelském kolektivu
  • Pracovní uniforma
  • Příjemné prostředí v obklopení krásného oblečení

Své životopisy zasílejte na: monika.smokova@csretail.cz

Děkujeme, těšíme se na Vás.

PRODEJNÍ ASISTENT/KA pro prodejnu UNDER ARMOUR – DPP

Hledáme do našeho týmu energickou a komunikativní osobnost na pozici prodejního asistenta/ky pro prodejnu Under Armour. Tato brigádní práce je ideální pro ty, kteří si chtějí vydělat peníze a zároveň zažít skvělou pracovní atmosféru.

Tvojí hlavní pracovní náplní bude být komunikace se zákazníky a zajistit, aby si odcházeli nejen s produktem, ale i s pozitivním zážitkem. Ano, budeš mít možnost prezentovat naše produkty a sdílet s ostatními jejich výhody, a to i když nemáš žádné předchozí zkušenosti s prodejem. Stačí mít chuť a odhodlání, a vše potřebné se naučíš s námi.

Tvou odpovědností bude nejen aktivní obsluha zákazníků, ale také se budeš podílet na udržování čistoty a atraktivity prodejny. Pokud se ti líbí myšlenka práce v mladém a dynamickém týmu, pak jsi u nás správně. Věk minimálně 18 let a ochota pracovat za pokladnou jsou vítány.

Co ti nabízíme? Práci na DPP s možností dlouhodobé spolupráce, slevy na veškerý náš sortiment, pracovní uniformu a plat 150 Kč/hod.

A pokud se cítíš být tou pravou nebo tím pravým pro tuto pozici, neváhej a pošli nám svůj životopis na denisa.jusko@bmmcr.cz.

Těšíme se na tebe!

VELTEX JG – ASISTENT/KA PRODEJE

„NAŠE MÓDA NEZMĚNÍ SVĚT, ALE MUŽI A ŽENY, KTERÉ JI OBLÉKAJÍ, ANO.“

Požadujeme:

  • min. SŠ vzdělání nebo výuční list
  • dobrou znalost práce na PC Office
  • pracovitost, spolehlivost, schopnost samostatné práce, týmovost
  • komunikaci se zákazníkem a příjemné vystupování
  • nástup možný od ZÁŘÍ 2024, dle dohody s kandidátem

Nabízíme:

  • pracovní poměr na plný i zkrácený úvazek v rodinné firmě VELTEX JG, s.r.o. v OC Forum Nová Karolina Ostrava
  • zázemí stabilní společnosti
  • nástupní mzdu 22 000 – 28 000 Kč
  • smlouvu na dobu určitou 1 rok s následným prodloužením

Životopis prosím zašlete na email: gavenda@veltexjg.cz

Kontakt: 602 423 818

Prodejní asistent(ka)

Co Vás čeká u nás:

Zajímá Vás móda? Baví Vás neustále potkávat nové lidi a pomahát jim se stylem oblékání?

Ve společnost Steilmann se toho o módě a oblékání můžete hodně naučit. Oblékáme úspěšné podnikatele, manažery, sportovce a všechny, kteří chtějí něco dokázat.

U nás je prodejní asistentka opravdovým profesionálem v business i casual oblékání.

Co dále u nás najdete?

  • Práci ve stabilní firmě – na trhu jsme již 30 let a máme 20 prodejen v největších nákupních centrech v České republice
  • Odborné zaškolení
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Možnost vlastní seberealizace

 

Co čekáme od Vás:

Hodně Vás toho můžeme naučit, ale bez těchto předpokladů to nepůjde:

  • Praxi v prodeji dámské a pánské konfekce a vzdělání v oboru výhodou
  • Aktivní přístup k zákazníkovi a prodeji
  • Zájem o módu, přehled o módních trendech a značkách
  • Vynikající komunikační a prezentační dovednosti
  • Ochota učit se nové věci

 

Časový úvazek: Plný úvazek – 168 hod / měsíc nebo na částečný úvazek (brigáda)

Datum nástupu: Ihned

Typ smluvního vztahu: Smlouva HPP, DPP

Doba trvání pracovního vztahu: Na dobu neurčitou

Mzda: 23 000 – 27 000 Kč za měsíc

Prémie: Prémie z tržby, KPI

Benefity: Firemní akce, Slevy na firemní produkty, Flexibilní pracovní doba, Občerstvení na pracovišti, Finanční benefit

Požadované minimální vzdělání: Základní

V případě zájmu nás prosím kontaktujte na email kariera@steilmann.cz

Brigáda

Přijmeme nové brigádníky na naši pobočku pro značku GAP.

Náplň práce:

  • Práce asistent/ky prodeje v nové prodejně GAP
  • Přímá komunikace s našimi zákazníky, kteří do naší nové prodejny zavítají
  • Aktivní oslovování našich zákazníků
  • Práce se zbožím (příjem/výdej)

Životopisy zasílejte na monika.smokova@csretail.cz

BRIGÁDNÍK – prodejna Košile…

Přijmeme brigádnici/brigádníka pro prodejnu Košile… na občasnou výpomoc během roku a na zástup za dovolené v měsících červen-září.

Jedná se o nenáročnou práci vhodnou i pro důchodce.

Děkujeme a těšíme se na Vás.

Bližší informace obdržíte na prodejně, popřípadě zasílejte životopisy na adresu obchody@amjshop.cz

ASISTENT/KA PRODEJE OBUVI (PRODAVAČ/KA) – KONZLTANT/KA PRODEJE

Baví Tě boty a móda? Potřebujeme Tě v Office Shoes na HPP! 🙂

Jeden z největších prodejců obuvi prémiových značek Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel úspěšného řetězce prodejen Office Shoes v České republice hledá v souvislosti s plánovaným rozšiřováním služeb, prodejen a sortimentu nové kolegyně a kolegy na pozici „Asistent/ka prodeje obuvi (Prodavač/ka) – Konzultant/ka prodeje“ do zavedené a oblíbené prodejny značkové obuvi Office Shoes v OC Forum Nová Karolina, Ostrava.

Podmínkou zařazení do výběrového řízení je zaslání aktuálního životopisu / CV.

Druh pracovního poměru: HPP – hlavní pracovní poměr

 

Pracovní náplň:

  • zákaznický servis (prodej značkové obuvi a módních doplňků)
  • péče o vzhled prodejny, doplňování zboží apod.
  • PRÁCE VHODNÁ I PRO ABSOLVENTY (kompletní zaškolení)

Co nabízíme:

  • zajímavou práci v příjemném prostředí a kamarádské partě 😉
  • zázemí stabilní společnosti
  • HPP směny krátký/dlouhý týden (směna 12 hodin)
  • zaškolení a odborné vzdělávání pracovníků
  • možnost kariérního postupu
  • stravenky v hodnotě 100,- Kč za každou odpracovanou směnu PLNĚ hrazené zaměstnavatelem
  • motivující finanční ohodnocení + provize a bonusy
  • zajímavý bonusový systém k základnímu platu dle prodejních výsledků (provize z prodeje)
  • výrazné slevy na firemní zboží (značková obuv, luxusní módní doplňky, oblečení a doplňky Timberland/Tommy Hilfiger)
  • pravidelný příspěvek na pracovní obuv
  • hrazené občerstvení na pracovišti (káva, čaj)
  • další benefity: Vánoční poukázky (výroční bonusy), Možnost odborné opravy obuvi pro zaměstnance zdarma, Možnost přesčasů, Individuální směny

Hlavní předpoklady:

  • příjemné vystupování, prozákaznický přístup a komunikativnost
  • časová flexibilita, spolehlivost, pracovitost
  • ochota učit se novým věcem

Těšíme se na nové posily našeho týmu! 🙂

 

*Podmínkou zařazení do výběrového řízení je zaslání aktuálního životopisu / CV.

*Zasláním osobních údajů uchazeč/ka (zájemce/kyně o práci) souhlasí se zpracováním a uchováním veškerých jí/m poskytnutých osobních údajů v nutném rozsahu, které poskytl/a společnosti Shoebox CZ s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se všemi relevantními předpisy, směrnicemi, nařízeními a GDPR. Udělený souhlas je možné kdykoli odvolat.

PRODEJCE NA PLNÝ ÚVAZEK

Často se usmíváte a jste energickou osobou s kladným přístupem k životu?
Líbí se Vám týmová práce?
Máte praxi ve službách a komunikaci s lidmi?
Jste orientovaný na výsledky a vždy se snažíte dosáhnout prodejní cíle?

Už dnes své žádosti zasílejte na karolinaostrava@orsaystore.cz nebo odevzdejte přímo v prodejně.

ROLE A ZODPOVĚDNOSTI

Náplní práce je administrativa, vyřizování osobních, telefonických a emailových požadavků klientů. Požadavek klienta zpracujete a zajistíte mu veškerý servis, výsledkem Vaší práce je prodaný zájezd, který splňuje představy klienta. Jedná se o samostatnou práci na pobočce, kdy provedete klienta celým nákupem zájezdu, proto je zde důležitá komunikativnost a příjemné vystupování.

Požadujeme:

  • minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • ideálně praxi v cestovním ruchu minimálně 1 rok nebo vzdělání v cestovním ruchu
  • orientaci v oboru, spolehlivost, výborné komunikační dovednosti, flexibilitu
  • znalost práce na PC
  • základní znalost angličtiny
  • příjemné vystupování, týmový duch
  • znalost rezervačního systému výhodou

Nabízíme:

  • mladý a příjemný kolektiv
  • příjemné pracovní prostředí
  • zaškolení a zaučení (nemějte strach vždy si nějak poradíme)
  • zázemí stabilní firmy fungující na trhu více než 25 let
  • dobré platové ohodnocení

Informace o pozici:

Pozice je vhodná pro absolventy.

  • Typ úvazku: Práce na plný úvazek
  • Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
  • Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
  • Mzda: 25000 – 35000 Kč / měsíc
  • Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
  • Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
  • Zadavatel: Invia.cz, a.s.
  • Místo pracoviště: Jantarová 3344/4, 70200, Ostrava – Moravská Ostrava, okres Ostrava-město, Česká republika

Kontakt: Invia.cz, a.s. – Kateřina Vidová 

V případě zájmu, nás prosím kontaktujte ZDE.

HLEDÁ SE BRIGÁDNÍK

Přijmeme brigádníka-brigádnici pro prodejnu Luggi Men´s   (pánská móda) na občasnou výpomoc během roku a na zástup za dovolené v letních měsících( červen-září)

Životopis prosím přineste přímo na prodejnu Luggi Men´s. Případné dotazy také směřujte přímo na prodejnu.

Děkujeme za pochopení a těšíme se na Vás.

TeaStar 

Hledáš práci na plný úvazek? Do našeho mladého kolektivu hledáme nového člena posádky! Baví tě práce s lidmi a máš příjemné vystupování? Je ti 18 a více let? Tak hledáme právě tebe!

U nás tě zábava nemine. Naučíš se připravovat naše čajové nápoje a dozvíš se o nás mnohem více než jen to, že jsme čaj plný zážitků.

Požadujeme

  • Máš příjemné vystupování?
    · Rád pracuješ v týmu a nevadí Ti komunikace s lidmi?
    · Vyhovuje Ti měnící se prostředí a nuda není nic co by tě bavilo?
    · Máš dokončené základní vzdělání?

Nabízíme

  • Práci na plný úvazek
    · Už od začátku budeš mít smlouvu na dobu určitou.
    · Za odvedenou práci tě odměníme výhodami.
    · Čeká tě kompletní zaškolení a nic nenecháme náhodě.
Pracoviště: Jantarová 3344/4, Ostrava
Datum nástupu: Dle domluvy
Mzda: 24 000 – 26 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Vhodné i pro: Absolventi
Min. vzdělání: Středoškolské
Firma: JAMI Services s.r.o.
Kontakt: Tereza Vaňková
Email: vankova@teastar.cz
Zavolat: +420 733 319 246

Těšíme se na Vás.

Chcete se stát součástí týmu pro restaurace Pizza Coloseum?

PRÁVĚ HLEDÁME ŠIKOVNÉ ČÍŠNÍKY / SERVÍRKY.

Pokud Vás tato nabídka zaujala, neváhejte a ozvěte se nám! Těšíme se na nové kolegy.

„PRACUJTE TAM, KDE DOSTANETE PŘÍLEŽITOST A OCENÍ VÁS.  JSME TO, CO HLEDÁŠ“

JAKÉ ZNALOSTI/ DOVEDNOSTI BYSTE MĚLI MÍT? 
▫️praxi v oboru
▫️týmový hráč
▫️profesionalita
▫️časová flexibilita
▫️pozitivní a přátelský přístup ke kolegům
▫️samostatnost, zodpovědnost, svědomitý přístup, pracovní nasazení, odolnost vůči stresu
▫️zaslání kompletního CV

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT
▪️zázemí stabilní firmy, výplata vždy v termínu
▪️práce na HPP, DPP, ŽL; po zapracování smlouva na dobu neurčitou
▪️velmi dobré platové ohodnocení ( 25 – 35 tis. Kč)
▪️stálý a profesionální kolektiv
individuální přístup

V případě zájmu kontaktujte přímo management – Restaurace Pizza Coloseum – https://forumnovakarolina.cz/gastro/pizza-coloseum/

Více informací přímo v restauraci.