- Nejrychlejší a nejjednodušší způsob, jak si najít práci v nákupním centru.
- Nabídky práce a přehled volných pracovních pozic bez reklam.
- Možnost poslat zájem o práci několika prodejnám najednou, pomocí jednoho formuláře.
- Odpovědí na pracovní nabídku kontaktujete přímo zástupce značky nebo prodejny.
- Možnost automatického zaslání aktuálních volných nabídek práce z nákupního centra každý měsíc na emailovou adresu.
DEPUTY STORE MANAGER
Narodili jsme se v roce 1969 v San Franciscu, a byli jsme zřízení v atmosféře idealismu, jako značka, která spojuje generace. Jako značka, které základ je ikonický, u které řemeslo a kvalita vydrží, ve které se daří individualitě a kde se podporuje kreativitu. GAP děla víc než jen oblečení – my tvoříme otevřenou kulturu, jsme původci a zastánci optimistického smyslu pro americký styl, hledáme spojení mezí styly a generaci.
Do našeho týmu hledáme Deputy Store Managera, kterého baví volnočasová móda, vedení prodejního týmu, a který umí spojit cílevědomost v dosahovaní výsledků s přátelským stylem leadershipu.
NÁPLŇ PRÁCE
- Realizace plánu prodeje v přidělené prodejně
- Monitorování akčních plánu za účelem zlepšení prodejních výsledků
- Nastavuje priority pro svůj tým
- Zastupuje práci Store Managera při jeho absenci
- Monitoruje a analyzuje výsledky zákaznického servisu, věrnostního programu a dalších speciálních nabídek svého týmu
- Zodpovídá za termínové zavedení promo akci a změny cen na prodejně
- Dohlíží na veškeré úklidové činnosti prodejny a organizuje je podle potřeb
OČEKÁVAME
- Zkušenosti s prodejem, zákaznického servisu nebo maloobchodu, ale nejsou podmínkou, pouze výhodou
- Proaktivní a pozitivní přistup orientovaný na zákazníka
- Zkušenost na pozici Deputy store manager, nebo seniorní prodejce s vyššími ambicemi
- Práce s využitím základních programů Microsoft Office (excel, power point, word, Teams, Outlook)
- Středoškolské vzdělaní z maturitou
- Bezúhonnost (práce s hotovosti)
NABÍZIME
- Plný úvazek na pracovní smlouvu
- Adekvátní finanční ohodnocení
- Multisport karta
- Stravenky
- Práce v dynamické firmě a v přátelském kolektivu
- Slevy na veškerý náš sortiment
- Pracovní uniforma
- Stylové zázemí a designové prostředí v obklopení krásného oblečení
Nástup: dohodou
Místo výkonu práce: Ostrava
Všem uchazečům, kteří se přihlásí do výběrového řízení odpovíme v nejbližším možném termínu. Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat adresovaných společnosti CS RETAIL 1969, s.r.o., dáváte souhlas pro zpracování těchto dat v souladu se zákonem §12 a §21 č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů za účelem získání zaměstnání
Svůj životopis zašli na e-mail:

Brigádník – Fanshop FB Baník Ostrava
Přijmeme brigádníky na prodej merche FC BANÍK OSTRAVA ve stánku v Forum Nová Karolina,a to na období od listopadu do prosince 2203.
Pro bližší informace pište na email: karolina@fanshopfcb.cz
Těšíme se na vás.

PRODAVAČKA ZNAČKOVÉHO ZBOŽÍ LIU JO
Italská módní značka přijme do HPP prodavačky do prodejny v OC Forum Nová Karolina Ostrava.
Požadujeme praxi v prodeji značkového textilního zboží, výborný zákaznický servis, seriózní přístup k práci a kolegům, komunikativnost, částečná znalost AJ, samostatnost, spolehlivost a serióznost.
Nabízíme dobré platové podmínky , atraktivní pracovní prostředí a seriózní přístup. Podmínkou je zaslání podrobného životopisu s fotografií.
Kontaktní e-mail je: olympia@xenafg.com

LINDEX – VISUAL MERCHANDISER na plný/zkrácený úvazek
Máte rádi módu a vše na pohled hezké? Rádi děláte vše pro to, aby se zákazníci cítili skvěle? Chcete být součástí společnosti, která podporuje a inspiruje ženy? Právě teď hledáme Visual Merchandisera/Dekoratéra do našeho týmu na pobočce v OC Forum Nová Karolina v Ostravě!
Vaše úloha v týmu:
Jako Dekoratér/Visual Merchandiser budete v týmu expertem na vizuální stránku. Vaším úkolem bude prostřednictvím vizuální prezentace prodejny, výloh a figurín zviditelnit jednotlivé módní kousky, koncept i samotnou značku Lindex. Vytvářením inspirativního prostředí skrz módní kolekce a hledáním nových řešení v rámci konceptu sehráváte klíčovou roli v budování vizuální stránky prodejny. A co je nejdůležitější – společně se svými kolegy se staráte o to, aby si zákazník z nakupování odnesl ten nejlepší zážitek.
Tato pozice je na plný nebo zkrácený úvazek (40 nebo 30 hodin týdně), s nástupem dle dohody.
Co vám můžeme nabídnout:
- Skandinávskou atmosféru (tedy příjemnou, otevřenou a přátelskou)
- Jistotu stálého zaměstnání – jsme stabilní společnost, která existuje již od roku 1954
- Skvělou módu, která je pro naše zaměstnance k dispozici se slevou
- Benefit ve formě módních kousků Lindex podle vlastního výběru
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na kurzy angličtiny
- Příspěvek 470 Kč měsíčně na Multisport kartu
- Bonusy z tržeb
- Možnost účastnit se zajímavých projektů po celé ČR i SR
- Flexibilní pracovní dobu
- Možnost kariérního růstu – neustále hledáme cesty, jak se rozvíjet, a až 80% našich Store Managerů jsou bývalí Asistenti prodeje
Více se o nás a našich hodnotách dozvíte tady.
Co čekáme od Vás?
Hledáme někoho, kdo miluje módu a interakci se zákazníky. Jako Visual Merchandiser budete svým citem pro detail inspirovat ostatní lidi okolo sebe. Motivování a vedení kolegů tak, abyste společně našim zákazníkům vytvořili z návštěvy prodejny inspirativní zážitek, je pro Vás naprosto přirozené.
Nepožadujeme praxi na obdobných pozicích, avšak hledáme někoho, kdo umí spolupracovat s týmem, má cit pro módu, je učenlivý a flexibilní. Úspěšný kandidát na této pozici by měl být kreativní, zodpovědný, měl by mít přátelský přístup, chuť posouvat se i vzdělávat ostatní a nebojí se nových výzev. Hledáme také někoho s:
- Ukončeným středoškolským vzděláním
- Sebejistotou při práci s digitálními pracovními nástroji – dennodenně budete při své práci využívat tablet, PC a pokladní systémy
- Se znalostí angličtiny slovem i písmem pro komunikaci s kolegy i zákazníky
Zkušenost s visual merchandisingem v rámci maloobchodního prodeje nebo s podobnou pozicí v oblasti služeb je výhodou, stejně jako vzdělání v této oblasti, ale ne nutností.
Zaujali jsme Vás a chtěli byste se k nám přidat?
Neváhejte se ještě dnes přihlásit tady! Nemůžeme se totiž dočkat, až se toho o Vás dozvíme více.

Zástupce manažera prodeje
Nepotřebujeme roky manažerských zkušeností a oslnivé životopisy… U nás mají šanci i lidé s kratší praxí, ale s prokazatelnými výsledky! Pro práci zástupce manažera prodejny se Vám bude hodit chuť řídit a motivovat tým, zodpovědnost, orientace na výsledky a analytické myšlení.
Čeká Vás práce v mladém a přátelském kolektivu, každodenní kontakt a komunikace se zákazníkem.
Náplň práce na této pozici:
- úzká spolupráce s manažerem prodejny, oblastním manažerem a centrálou společnosti
- vedení týmu zaměstnanců
- spolupráce při vedení administrativy celé prodejny
- péče o tým, spolupráce na výběru nových zaměstnanců
- zodpovědnost za celkový vzhled prodejny
Co by Vám nemělo chybět:
- zkušenosti s vedením zaměstnanců, schopnost motivovat je
- chuť do práce a radost z ní
- samostatnost
- vysoké pracovní nasazení, časová flexibilita
- výborná komunikace se zákazníky
- chuť učit se novým věcem, dále se rozvíjet
Nabízíme:
- bonusy
- prémie závislé na výsledcích
- slevu na firemní produkty
- příspěvek na stravování
- nerovnoměrně rozvrženou pracovní dobu
- možnost kariérního růstu a dlouhodobé spolupráce
Zní pro Vás naše nabídka zajímavě? Je to Vaše šance nastartovat neobyčejnou kariéru!
Své životopisy posílejte na email: cz01006@flyingtiger.com. Případně navštivte prodejnu v OC FORUM NOVÁ KAROLINA.

BRIGÁDNÍK – prodejna Košile…
Přijmeme brigádnici/brigádníka pro prodejnu Košile… na občasnou výpomoc během roku a na zástup za dovolené v měsících červen-září.
Jedná se o nenáročnou práci vhodnou i pro důchodce.
Děkujeme a těšíme se na Vás.
Bližší informace obdržíte na prodejně, popřípadě zasílejte životopisy na adresu obchody@amjshop.cz

ASISTENT/KA PRODEJE OBUVI (PRODAVAČ/KA) – KONZLTANT/KA PRODEJE
Baví Tě boty a móda? Potřebujeme Tě v Office Shoes na HPP! 🙂
Jeden z největších prodejců obuvi prémiových značek Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel úspěšného řetězce prodejen Office Shoes v České republice hledá v souvislosti s plánovaným rozšiřováním služeb, prodejen a sortimentu nové kolegyně a kolegy na pozici „Asistent/ka prodeje obuvi (Prodavač/ka) – Konzultant/ka prodeje“ do zavedené a oblíbené prodejny značkové obuvi Office Shoes v OC Forum Nová Karolina, Ostrava.
Podmínkou zařazení do výběrového řízení je zaslání aktuálního životopisu / CV.
Druh pracovního poměru: HPP – hlavní pracovní poměr
Více o prodejně na: www.officeshoes.cz/obchod-oc-forum-nova-karolina/39
Pracovní náplň:
- zákaznický servis (prodej značkové obuvi a módních doplňků)
- péče o vzhled prodejny, doplňování zboží apod.
- PRÁCE VHODNÁ I PRO ABSOLVENTY (kompletní zaškolení)
Co nabízíme:
- zajímavou práci v příjemném prostředí a kamarádské partě 😉
- zázemí stabilní společnosti
- HPP směny krátký/dlouhý týden (směna 12 hodin)
- zaškolení a odborné vzdělávání pracovníků
- možnost kariérního postupu
- stravenky v hodnotě 100,- Kč za každou odpracovanou směnu PLNĚ hrazené zaměstnavatelem
- motivující finanční ohodnocení + provize a bonusy
- zajímavý bonusový systém k základnímu platu dle prodejních výsledků (provize z prodeje)
- výrazné slevy na firemní zboží (značková obuv, luxusní módní doplňky, oblečení a doplňky Timberland/Tommy Hilfiger)
- pravidelný příspěvek na pracovní obuv
- hrazené občerstvení na pracovišti (káva, čaj)
- další benefity: Vánoční poukázky (výroční bonusy), Možnost odborné opravy obuvi pro zaměstnance zdarma, Možnost přesčasů, Individuální směny
Hlavní předpoklady:
- příjemné vystupování, prozákaznický přístup a komunikativnost
- časová flexibilita, spolehlivost, pracovitost
- ochota učit se novým věcem
Těšíme se na nové posily našeho týmu! 🙂
*Podmínkou zařazení do výběrového řízení je zaslání aktuálního životopisu / CV.
*Zasláním osobních údajů uchazeč/ka (zájemce/kyně o práci) souhlasí se zpracováním a uchováním veškerých jí/m poskytnutých osobních údajů v nutném rozsahu, které poskytl/a společnosti Shoebox CZ s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se všemi relevantními předpisy, směrnicemi, nařízeními a GDPR. Udělený souhlas je možné kdykoli odvolat.

PRODEJCE NA PLNÝ ÚVAZEK
Často se usmíváte a jste energickou osobou s kladným přístupem k životu?
Líbí se Vám týmová práce?
Máte praxi ve službách a komunikaci s lidmi?
Jste orientovaný na výsledky a vždy se snažíte dosáhnout prodejní cíle?
Už dnes své žádosti zasílejte na karolinaostrava@orsaystore.cz nebo odevzdejte přímo v prodejně.

ROLE A ZODPOVĚDNOSTI
Náplní práce je administrativa, vyřizování osobních, telefonických a emailových požadavků klientů. Požadavek klienta zpracujete a zajistíte mu veškerý servis, výsledkem Vaší práce je prodaný zájezd, který splňuje představy klienta. Jedná se o samostatnou práci na pobočce, kdy provedete klienta celým nákupem zájezdu, proto je zde důležitá komunikativnost a příjemné vystupování.
Požadujeme:
- minimálně SŠ vzdělání s maturitou
- ideálně praxi v cestovním ruchu minimálně 1 rok nebo vzdělání v cestovním ruchu
- orientaci v oboru, spolehlivost, výborné komunikační dovednosti, flexibilitu
- znalost práce na PC
- základní znalost angličtiny
- příjemné vystupování, týmový duch
- znalost rezervačního systému výhodou
Nabízíme:
- mladý a příjemný kolektiv
- příjemné pracovní prostředí
- zaškolení a zaučení (nemějte strach vždy si nějak poradíme)
- zázemí stabilní firmy fungující na trhu více než 25 let
- dobré platové ohodnocení
Informace o pozici:
Pozice je vhodná pro absolventy.
- Typ úvazku: Práce na plný úvazek
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
- Mzda: 25000 – 35000 Kč / měsíc
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
- Zadavatel: Invia.cz, a.s.
- Místo pracoviště: Jantarová 3344/4, 70200, Ostrava – Moravská Ostrava, okres Ostrava-město, Česká republika
Kontakt: Invia.cz, a.s. – Kateřina Vidová
V případě zájmu, nás prosím kontaktujte ZDE.

HLEDÁ SE BRIGÁDNÍK
Přijmeme brigádníka-brigádnici pro prodejnu Luggi Men´s (pánská móda) na občasnou výpomoc během roku a na zástup za dovolené v letních měsících( červen-září)
Životopis prosím přineste přímo na prodejnu Luggi Men´s. Případné dotazy také směřujte přímo na prodejnu.
Děkujeme za pochopení a těšíme se na Vás.

TeaStar
Hledáš práci na plný úvazek? Do našeho mladého kolektivu hledáme nového člena posádky! Baví tě práce s lidmi a máš příjemné vystupování? Je ti 18 a více let? Tak hledáme právě tebe!
U nás tě zábava nemine. Naučíš se připravovat naše čajové nápoje a dozvíš se o nás mnohem více než jen to, že jsme čaj plný zážitků.
Požadujeme
- Máš příjemné vystupování?
· Rád pracuješ v týmu a nevadí Ti komunikace s lidmi?
· Vyhovuje Ti měnící se prostředí a nuda není nic co by tě bavilo?
· Máš dokončené základní vzdělání?
Nabízíme
- Práci na plný úvazek
· Už od začátku budeš mít smlouvu na dobu určitou.
· Za odvedenou práci tě odměníme výhodami.
· Čeká tě kompletní zaškolení a nic nenecháme náhodě.
Pracoviště: | Jantarová 3344/4, Ostrava | ||
Datum nástupu: | Dle domluvy | ||
Mzda: | 24 000 – 26 000 Kč/měs. | ||
Počet míst: | 1 | ||
Úvazek: | Plný | ||
Vhodné i pro: | Absolventi | ||
Min. vzdělání: | Středoškolské | ||
Firma: | JAMI Services s.r.o. | ||
Kontakt: | Tereza Vaňková | ||
Email: | vankova@teastar.cz | ||
Zavolat: | +420 733 319 246 |
Těšíme se na Vás.

PRODAVAČKA ZNAČKOVÉHO ZBOŽÍ LIU JO
Italská módní značka přijme do HPP prodavačky do prodejny v OC Forum Nová Karolina Ostrava.
Požadujeme:
- praxi v prodeji značkového textilního zboží
- výborný zákaznický servis
- seriózní přístup k práci a kolegům
- komunikativnost
- částečná znalost AJ
- samostatnost
- spolehlivost
- serióznost
Nabízíme:
- dobré platové podmínky
- atraktivní pracovní prostředí
- seriózní přístup
Podmínkou je zaslání podrobného životopisu s fotografií. Upozornění – nehledáme pracovnice do kanceláře a aranžerky.
Kontaktní e-mail je: olympia@xenafg.com

Chcete se stát součástí týmu pro restaurace Pizza Coloseum?
PRÁVĚ HLEDÁME ŠIKOVNÉ ČÍŠNÍKY / SERVÍRKY.
Pokud Vás tato nabídka zaujala, neváhejte a ozvěte se nám! Těšíme se na nové kolegy.
„PRACUJTE TAM, KDE DOSTANETE PŘÍLEŽITOST A OCENÍ VÁS. JSME TO, CO HLEDÁŠ“
JAKÉ ZNALOSTI/ DOVEDNOSTI BYSTE MĚLI MÍT?
▫️praxi v oboru
▫️týmový hráč
▫️profesionalita
▫️časová flexibilita
▫️pozitivní a přátelský přístup ke kolegům
▫️samostatnost, zodpovědnost, svědomitý přístup, pracovní nasazení, odolnost vůči stresu
▫️zaslání kompletního CV
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT
▪️zázemí stabilní firmy, výplata vždy v termínu
▪️práce na HPP, DPP, ŽL; po zapracování smlouva na dobu neurčitou
▪️velmi dobré platové ohodnocení ( 25 – 35 tis. Kč)
▪️stálý a profesionální kolektiv
individuální přístup
V případě zájmu kontaktujte přímo management – Restaurace Pizza Coloseum – https://forumnovakarolina.cz/gastro/pizza-coloseum/

Více informací přímo v restauraci.
