- Nejrychlejší a nejjednodušší způsob, jak si najít práci v nákupním centru.
- Nabídky práce a přehled volných pracovních pozic bez reklam.
- Možnost poslat zájem o práci několika prodejnám najednou, pomocí jednoho formuláře.
- Odpovědí na pracovní nabídku kontaktujete přímo zástupce značky nebo prodejny.
- Možnost automatického zaslání aktuálních volných nabídek práce z nákupního centra každý měsíc na emailovou adresu.
Gap, ikonická značka amerického moderního stylu založená v roce 1969 v San Franciscu pokračuje ve své tradici založené na džínových produktech. Od svého založení si vydobyla pozici mezi lídry v kategoriích džínových produktů, klasických bílých košil, plátěných kalhot a základních módních trendů. Portfolio této lifestyle značky je postaveno nejen na dámské a pánské kolekci textilu a doplňků, ale také na kolekcích jako Gap Kids, babyGap a GapFit. Mezi důležité hodnoty značky patří rovnost, férové začlenění a také udržitelnost.
Pracovní nabídka
Narodili jsme se v roce 1969 v San Franciscu, a byli jsme založení v atmosféře idealismu, jako značka, která spojuje generace. GAP děla víc než jen oblečení – my tvoříme otevřenou kulturu, jsme zastánci optimistického smyslu pro americký styl, hledáme spojení mezí styly a generaci.
Pokud se chcete stát součástí kultovní značky GAP a pomoci nám jít cestou, na kterou jsme se vydali, budeme rádi, když se připojíte.
NÁPLŇ PRÁCE:
- Práce asistent/ky prodeje v nové prodejně GAP
- Přímá komunikace s našimi zákazníky, kteří do naší nové prodejny zavítají
- Aktivní oslovování našich zákazníků
- Práce se zbožím (příjem/výdej)
- Udržování čistoty na prodejní ploše a v zázemí
OČEKÁVÁME:
- Zkušenosti z prodeje, zákaznického servisu nebo maloobchodu, ale nejsou podmínkou, pouze výhodou
- Proaktivní a pozitivní přistup orientovaný na zákazníka
- Časovou flexibilitu a spolehlivost
- Týmového ducha
- Orientace na výsledky a chuť se zlepšovat
NABÍZÍME:
- Práce na hlavní pracovní poměr
- Adekvátní finanční ohodnocení
- Práce v dynamické firmě a v přátelském kolektivu
- Pracovní uniforma
- Příjemné prostředí v obklopení krásného oblečení
Své životopisy zasílejte na: monika.smokova@csretail.cz
Děkujeme, těšíme se na Vás.
PRODEJNÍ ASISTENT/KA pro prodejnu UNDER ARMOUR – DPP
Hledáme do našeho týmu energickou a komunikativní osobnost na pozici prodejního asistenta/ky pro prodejnu Under Armour. Tato brigádní práce je ideální pro ty, kteří si chtějí vydělat peníze a zároveň zažít skvělou pracovní atmosféru.
Tvojí hlavní pracovní náplní bude být komunikace se zákazníky a zajistit, aby si odcházeli nejen s produktem, ale i s pozitivním zážitkem. Ano, budeš mít možnost prezentovat naše produkty a sdílet s ostatními jejich výhody, a to i když nemáš žádné předchozí zkušenosti s prodejem. Stačí mít chuť a odhodlání, a vše potřebné se naučíš s námi.
Tvou odpovědností bude nejen aktivní obsluha zákazníků, ale také se budeš podílet na udržování čistoty a atraktivity prodejny. Pokud se ti líbí myšlenka práce v mladém a dynamickém týmu, pak jsi u nás správně. Věk minimálně 18 let a ochota pracovat za pokladnou jsou vítány.
Co ti nabízíme? Práci na DPP s možností dlouhodobé spolupráce, slevy na veškerý náš sortiment, pracovní uniformu a plat 150 Kč/hod.
A pokud se cítíš být tou pravou nebo tím pravým pro tuto pozici, neváhej a pošli nám svůj životopis na denisa.jusko@bmmcr.cz.
Těšíme se na tebe!
VELTEX JG – ASISTENT/KA PRODEJE
„NAŠE MÓDA NEZMĚNÍ SVĚT, ALE MUŽI A ŽENY, KTERÉ JI OBLÉKAJÍ, ANO.“
Požadujeme:
- min. SŠ vzdělání nebo výuční list
- dobrou znalost práce na PC Office
- pracovitost, spolehlivost, schopnost samostatné práce, týmovost
- komunikaci se zákazníkem a příjemné vystupování
- nástup možný od ZÁŘÍ 2024, dle dohody s kandidátem
Nabízíme:
- pracovní poměr na plný i zkrácený úvazek v rodinné firmě VELTEX JG, s.r.o. v OC Forum Nová Karolina Ostrava
- zázemí stabilní společnosti
- nástupní mzdu 22 000 – 28 000 Kč
- smlouvu na dobu určitou 1 rok s následným prodloužením
Životopis prosím zašlete na email: gavenda@veltexjg.cz
Kontakt: 602 423 818
Prodejní asistent(ka)
Co Vás čeká u nás:
Zajímá Vás móda? Baví Vás neustále potkávat nové lidi a pomahát jim se stylem oblékání?
Ve společnost Steilmann se toho o módě a oblékání můžete hodně naučit. Oblékáme úspěšné podnikatele, manažery, sportovce a všechny, kteří chtějí něco dokázat.
U nás je prodejní asistentka opravdovým profesionálem v business i casual oblékání.
Co dále u nás najdete?
- Práci ve stabilní firmě – na trhu jsme již 30 let a máme 20 prodejen v největších nákupních centrech v České republice
- Odborné zaškolení
- Odpovídající finanční ohodnocení
- Možnost vlastní seberealizace
Co čekáme od Vás:
Hodně Vás toho můžeme naučit, ale bez těchto předpokladů to nepůjde:
- Praxi v prodeji dámské a pánské konfekce a vzdělání v oboru výhodou
- Aktivní přístup k zákazníkovi a prodeji
- Zájem o módu, přehled o módních trendech a značkách
- Vynikající komunikační a prezentační dovednosti
- Ochota učit se nové věci
Časový úvazek: Plný úvazek – 168 hod / měsíc nebo na částečný úvazek (brigáda)
Datum nástupu: Ihned
Typ smluvního vztahu: Smlouva HPP, DPP
Doba trvání pracovního vztahu: Na dobu neurčitou
Mzda: 23 000 – 27 000 Kč za měsíc
Prémie: Prémie z tržby, KPI
Benefity: Firemní akce, Slevy na firemní produkty, Flexibilní pracovní doba, Občerstvení na pracovišti, Finanční benefit
Požadované minimální vzdělání: Základní
V případě zájmu nás prosím kontaktujte na email kariera@steilmann.cz
Brigáda
Přijmeme nové brigádníky na naši pobočku pro značku GAP.
Náplň práce:
- Práce asistent/ky prodeje v nové prodejně GAP
- Přímá komunikace s našimi zákazníky, kteří do naší nové prodejny zavítají
- Aktivní oslovování našich zákazníků
- Práce se zbožím (příjem/výdej)
Životopisy zasílejte na monika.smokova@csretail.cz
BRIGÁDNÍK – prodejna Košile…
Přijmeme brigádnici/brigádníka pro prodejnu Košile… na občasnou výpomoc během roku a na zástup za dovolené v měsících červen-září.
Jedná se o nenáročnou práci vhodnou i pro důchodce.
Děkujeme a těšíme se na Vás.
Bližší informace obdržíte na prodejně, popřípadě zasílejte životopisy na adresu obchody@amjshop.cz
ASISTENT/KA PRODEJE OBUVI (PRODAVAČ/KA) – KONZLTANT/KA PRODEJE
Baví Tě boty a móda? Potřebujeme Tě v Office Shoes na HPP! 🙂
Jeden z největších prodejců obuvi prémiových značek Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel úspěšného řetězce prodejen Office Shoes v České republice hledá v souvislosti s plánovaným rozšiřováním služeb, prodejen a sortimentu nové kolegyně a kolegy na pozici „Asistent/ka prodeje obuvi (Prodavač/ka) – Konzultant/ka prodeje“ do zavedené a oblíbené prodejny značkové obuvi Office Shoes v OC Forum Nová Karolina, Ostrava.
Podmínkou zařazení do výběrového řízení je zaslání aktuálního životopisu / CV.
Druh pracovního poměru: HPP – hlavní pracovní poměr
Více o prodejně na: www.officeshoes.cz/obchod-oc-forum-nova-karolina/39
Pracovní náplň:
- zákaznický servis (prodej značkové obuvi a módních doplňků)
- péče o vzhled prodejny, doplňování zboží apod.
- PRÁCE VHODNÁ I PRO ABSOLVENTY (kompletní zaškolení)
Co nabízíme:
- zajímavou práci v příjemném prostředí a kamarádské partě 😉
- zázemí stabilní společnosti
- HPP směny krátký/dlouhý týden (směna 12 hodin)
- zaškolení a odborné vzdělávání pracovníků
- možnost kariérního postupu
- stravenky v hodnotě 100,- Kč za každou odpracovanou směnu PLNĚ hrazené zaměstnavatelem
- motivující finanční ohodnocení + provize a bonusy
- zajímavý bonusový systém k základnímu platu dle prodejních výsledků (provize z prodeje)
- výrazné slevy na firemní zboží (značková obuv, luxusní módní doplňky, oblečení a doplňky Timberland/Tommy Hilfiger)
- pravidelný příspěvek na pracovní obuv
- hrazené občerstvení na pracovišti (káva, čaj)
- další benefity: Vánoční poukázky (výroční bonusy), Možnost odborné opravy obuvi pro zaměstnance zdarma, Možnost přesčasů, Individuální směny
Hlavní předpoklady:
- příjemné vystupování, prozákaznický přístup a komunikativnost
- časová flexibilita, spolehlivost, pracovitost
- ochota učit se novým věcem
Těšíme se na nové posily našeho týmu! 🙂
*Podmínkou zařazení do výběrového řízení je zaslání aktuálního životopisu / CV.
*Zasláním osobních údajů uchazeč/ka (zájemce/kyně o práci) souhlasí se zpracováním a uchováním veškerých jí/m poskytnutých osobních údajů v nutném rozsahu, které poskytl/a společnosti Shoebox CZ s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se všemi relevantními předpisy, směrnicemi, nařízeními a GDPR. Udělený souhlas je možné kdykoli odvolat.
PRODEJCE NA PLNÝ ÚVAZEK
Často se usmíváte a jste energickou osobou s kladným přístupem k životu?
Líbí se Vám týmová práce?
Máte praxi ve službách a komunikaci s lidmi?
Jste orientovaný na výsledky a vždy se snažíte dosáhnout prodejní cíle?
Už dnes své žádosti zasílejte na karolinaostrava@orsaystore.cz nebo odevzdejte přímo v prodejně.
ROLE A ZODPOVĚDNOSTI
Náplní práce je administrativa, vyřizování osobních, telefonických a emailových požadavků klientů. Požadavek klienta zpracujete a zajistíte mu veškerý servis, výsledkem Vaší práce je prodaný zájezd, který splňuje představy klienta. Jedná se o samostatnou práci na pobočce, kdy provedete klienta celým nákupem zájezdu, proto je zde důležitá komunikativnost a příjemné vystupování.
Požadujeme:
- minimálně SŠ vzdělání s maturitou
- ideálně praxi v cestovním ruchu minimálně 1 rok nebo vzdělání v cestovním ruchu
- orientaci v oboru, spolehlivost, výborné komunikační dovednosti, flexibilitu
- znalost práce na PC
- základní znalost angličtiny
- příjemné vystupování, týmový duch
- znalost rezervačního systému výhodou
Nabízíme:
- mladý a příjemný kolektiv
- příjemné pracovní prostředí
- zaškolení a zaučení (nemějte strach vždy si nějak poradíme)
- zázemí stabilní firmy fungující na trhu více než 25 let
- dobré platové ohodnocení
Informace o pozici:
Pozice je vhodná pro absolventy.
- Typ úvazku: Práce na plný úvazek
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
- Mzda: 25000 – 35000 Kč / měsíc
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
- Zadavatel: Invia.cz, a.s.
- Místo pracoviště: Jantarová 3344/4, 70200, Ostrava – Moravská Ostrava, okres Ostrava-město, Česká republika
Kontakt: Invia.cz, a.s. – Kateřina Vidová
V případě zájmu, nás prosím kontaktujte ZDE.
HLEDÁ SE BRIGÁDNÍK
Přijmeme brigádníka-brigádnici pro prodejnu Luggi Men´s (pánská móda) na občasnou výpomoc během roku a na zástup za dovolené v letních měsících( červen-září)
Životopis prosím přineste přímo na prodejnu Luggi Men´s. Případné dotazy také směřujte přímo na prodejnu.
Děkujeme za pochopení a těšíme se na Vás.
TeaStar
Hledáš práci na plný úvazek? Do našeho mladého kolektivu hledáme nového člena posádky! Baví tě práce s lidmi a máš příjemné vystupování? Je ti 18 a více let? Tak hledáme právě tebe!
U nás tě zábava nemine. Naučíš se připravovat naše čajové nápoje a dozvíš se o nás mnohem více než jen to, že jsme čaj plný zážitků.
Požadujeme
- Máš příjemné vystupování?
· Rád pracuješ v týmu a nevadí Ti komunikace s lidmi?
· Vyhovuje Ti měnící se prostředí a nuda není nic co by tě bavilo?
· Máš dokončené základní vzdělání?
Nabízíme
- Práci na plný úvazek
· Už od začátku budeš mít smlouvu na dobu určitou.
· Za odvedenou práci tě odměníme výhodami.
· Čeká tě kompletní zaškolení a nic nenecháme náhodě.
Pracoviště: | Jantarová 3344/4, Ostrava | ||
Datum nástupu: | Dle domluvy | ||
Mzda: | 24 000 – 26 000 Kč/měs. | ||
Počet míst: | 1 | ||
Úvazek: | Plný | ||
Vhodné i pro: | Absolventi | ||
Min. vzdělání: | Středoškolské | ||
Firma: | JAMI Services s.r.o. | ||
Kontakt: | Tereza Vaňková | ||
Email: | vankova@teastar.cz | ||
Zavolat: | +420 733 319 246 |
Těšíme se na Vás.
Chcete se stát součástí týmu pro restaurace Pizza Coloseum?
PRÁVĚ HLEDÁME ŠIKOVNÉ ČÍŠNÍKY / SERVÍRKY.
Pokud Vás tato nabídka zaujala, neváhejte a ozvěte se nám! Těšíme se na nové kolegy.
„PRACUJTE TAM, KDE DOSTANETE PŘÍLEŽITOST A OCENÍ VÁS. JSME TO, CO HLEDÁŠ“
JAKÉ ZNALOSTI/ DOVEDNOSTI BYSTE MĚLI MÍT?
▫️praxi v oboru
▫️týmový hráč
▫️profesionalita
▫️časová flexibilita
▫️pozitivní a přátelský přístup ke kolegům
▫️samostatnost, zodpovědnost, svědomitý přístup, pracovní nasazení, odolnost vůči stresu
▫️zaslání kompletního CV
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT
▪️zázemí stabilní firmy, výplata vždy v termínu
▪️práce na HPP, DPP, ŽL; po zapracování smlouva na dobu neurčitou
▪️velmi dobré platové ohodnocení ( 25 – 35 tis. Kč)
▪️stálý a profesionální kolektiv
individuální přístup
V případě zájmu kontaktujte přímo management – Restaurace Pizza Coloseum – https://forumnovakarolina.cz/gastro/pizza-coloseum/
Více informací přímo v restauraci.