ROLE A ZODPOVĚDNOSTI

Náplní práce je administrativa, vyřizování osobních, telefonických a emailových požadavků klientů. Požadavek klienta zpracujete a zajistíte mu veškerý servis, výsledkem Vaší práce je prodaný zájezd, který splňuje představy klienta. Jedná se o samostatnou práci na pobočce, kdy provedete klienta celým nákupem zájezdu, proto je zde důležitá komunikativnost a příjemné vystupování.

Požadujeme:

  • minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • ideálně praxi v cestovním ruchu minimálně 1 rok nebo vzdělání v cestovním ruchu
  • orientaci v oboru, spolehlivost, výborné komunikační dovednosti, flexibilitu
  • znalost práce na PC
  • základní znalost angličtiny
  • příjemné vystupování, týmový duch
  • znalost rezervačního systému výhodou

Nabízíme:

  • mladý a příjemný kolektiv
  • příjemné pracovní prostředí
  • zaškolení a zaučení (nemějte strach vždy si nějak poradíme)
  • zázemí stabilní firmy fungující na trhu více než 25 let
  • dobré platové ohodnocení

Informace o pozici:

Pozice je vhodná pro absolventy.

  • Typ úvazku: Práce na plný úvazek
  • Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
  • Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
  • Mzda: 25000 – 35000 Kč / měsíc
  • Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
  • Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
  • Zadavatel: Invia.cz, a.s.
  • Místo pracoviště: Jantarová 3344/4, 70200, Ostrava – Moravská Ostrava, okres Ostrava-město, Česká republika

Kontakt: Invia.cz, a.s. – Kateřina Vidová 

V případě zájmu, nás prosím kontaktujte ZDE.

Další akce centra

Akce

Akční nabídka

FERATT

Více
SLEVA 40 %

Na brýlová skla

GrandOptical

Více
Akce

Akční nabídka

McDonald´s

Více
Akce

Akční nabídka

Fruitisimo

Více