Na vánoční dárkové balíčky
ROLE A ZODPOVĚDNOSTI
Náplní práce je administrativa, vyřizování osobních, telefonických a emailových požadavků klientů. Požadavek klienta zpracujete a zajistíte mu veškerý servis, výsledkem Vaší práce je prodaný zájezd, který splňuje představy klienta. Jedná se o samostatnou práci na pobočce, kdy provedete klienta celým nákupem zájezdu, proto je zde důležitá komunikativnost a příjemné vystupování.
Požadujeme:
- minimálně SŠ vzdělání s maturitou
- ideálně praxi v cestovním ruchu minimálně 1 rok nebo vzdělání v cestovním ruchu
- orientaci v oboru, spolehlivost, výborné komunikační dovednosti, flexibilitu
- znalost práce na PC
- základní znalost angličtiny
- příjemné vystupování, týmový duch
- znalost rezervačního systému výhodou
Nabízíme:
- mladý a příjemný kolektiv
- příjemné pracovní prostředí
- zaškolení a zaučení (nemějte strach vždy si nějak poradíme)
- zázemí stabilní firmy fungující na trhu více než 25 let
- dobré platové ohodnocení
Informace o pozici:
Pozice je vhodná pro absolventy.
- Typ úvazku: Práce na plný úvazek
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
- Mzda: 25000 – 35000 Kč / měsíc
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
- Zadavatel: Invia.cz, a.s.
- Místo pracoviště: Jantarová 3344/4, 70200, Ostrava – Moravská Ostrava, okres Ostrava-město, Česká republika
Kontakt: Invia.cz, a.s. – Kateřina Vidová
V případě zájmu, nás prosím kontaktujte ZDE.